Spannend!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu Spannend!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

Spannend!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

14 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen!
nou dit is mijn weblog voor de komende 2 maanden! ik heb net een pasfoto geplaatst dus hopelijk gaat alles lukken.. het is nu de ochtend van vetrek en ben echt vet benieuwd hoe het allemaal gaat.. en of ik alles heb!!(:S) Ik heb net een paar foto's van mn broer gezien die nu in Zuid-afrika zit:D vet mooi!!! heb je mooi geschoten TOm!! groetjes!! hopelijk kan ik zo op de badkamer(:P) en nu al vast iedereen bedankt die zo lief is geweest om aan me te denken!! ik laat snel van me horen.. groetjes!

• 14 Maart 2008 - 05:38

WOUTER:D:

ps. ik zie net dat mn pasfoto weer niet is gelukt.. die houden jullie tegoed! groetjes..

• 14 Maart 2008 - 11:59

Dionne:

hey leifje..
    net jou o het vliegtuigje gezet.. hopelijk vind je de vlucht een beetje leuk:D heeeellll veel plezier en ik word je trouwe stalker:D
    hvj
    kus

• 14 Maart 2008 - 12:38

Judith:

En toen zat je alweer een paar uur in de lucht waarschijnlijk!:O
    Veel plezier kerel!
    xx Judith

• 18 Maart 2008 - 14:33

Martin Nynke Pip:

hoi lief broertje!
    ik hoorde dat je goed bent aangekomen! we wensen je heel veel plezier en suc6 met werken! we zijn benieuwd naar al je verhalen!
    liefs martin nynke pip