cowboy billy boem en de cactuskiller!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu cowboy billy boem en de cactuskiller!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

cowboy billy boem en de cactuskiller!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

27 Maart 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

howdy folks!
woehoe een douche!:D ben gister terug gekomen van mn 8 daagse project in black canyon! Ik heb heel hard gewerkt, heel veel gezweet en heel veel meer kleur gekregen! T was echt super! we gingen een nieuwe trail aanleggen (nieuw pad) waar ben jij heel veel moet hakken, zagen, omspitten en cactussen weg knippen:D en dat in een temperatuur van ik denk rond de 40 graden.. als ik me een beetje down voelde ging ik ging gewoon vrolijke liedjes zingen(ken helaas alleen de nederlandse disney liedjes:S) en daar werd iedereen wel weer een stukje vrolijker van;) de eerste 3 dagen was even wennen aan alle omstandigheden. Vooral de warmte was slopend! t voelde alsof ik heel weinig energie had en dan moest ik ook nog bijna heel mn lichaam bedekken omdat ik anders verbrande:S maar na een paar dagen ging t helelmaal super en heb ik een basis kleurtje gekregen dus ik verbrand niet meer zo snel:D Ook werd er in dat gebied heel veel geschoten! targetshooting.. dus de hele dag leek het wel een grote warzone.. rare mensen hier! Ook laten ze al hum zooi achter!(shotgunshells, lege bierblikkjes en alle targets waar ze op hebben geschoten!)en drie keer raden wie dat kon gaan opruimen? wij:S maarjah was een vet mooie omgeving met heel veel verschillende soorten cactussen en planten! Aan beesten was er ook geen gebrek! want ik heb tientallen hagedissen gezien(en op de helft bijna gestapt!) bijna altijd roofvogels in de lucht! de eerste nacht coyotes horen huilen, Een aantal andere nachten wilden ezels;) en een ratelslang gezien:D hij was vlak bij ons kamp(dat was wat minder) maar eerst keek hij van, huh wie zijn jullie.. en daarna gingen een paar mensen hem opfocken en begon hij te ratelen! heel hard! dus dat was heel strak! maar na zo'n harde dag werken zou je wel een lekkere douche willen nemen en nieuwe kleren aantrekken! nou mooi niet dus he:P 8 dagen niet gedoucht! en je moest je werkshirt aan hebben!(we hebben maar 1 shortsleeve en 1 longsleeve gekregen:P) dus dat was wel lekker weinig was vandaag:D Ik heb gewoon mn eigen was gedaan vandaag! en er is niks fout gegaan! dus mam thuis hoef je niet meer zo te stressen want wouter schiet je te hulp! Wat wel een voordeel was, was dat je elke avond naar wallmart kon! oftewel daar in de wc's wassen!:D heel veel rare gezichten komen er dan voorbij:P Ik hoop dat t lukt om mn foto's erbij te zetten, want mn pasfoto lukt dus echt niet! heel vaag:S dat was mn avontuur voor deze week! morgen ga ik naar de grand canyon:D!! Nick een amerikaanse jongen heeft een vergunning om daar te mogen kamperen! dus zaterdag gaan we naar beneden hiken! (met bepakking+je water!) dan daar blijven slapen, hopelijk zonder tent!(vet mooie sterren daar!) en zondag weer een zware hike naar boven! dus dat word me weer een avontuurtje! ik laat van me horen;)
groetjes!!

  • 28 Maart 2008 - 05:49

    Ghislaine:

    Super vet wouter!! Klinkt helemaal top!! Veel plezier met je hiken.. :D Vond het leuk je toch even gesproken te hebben gister! Geniet nog maar lekker!! Have fun!!
    Knuf!

  • 28 Maart 2008 - 07:21

    Joost:

    Dag Wouter,
    Top avontuur zo te lezen. Hard werken en dan niet douchen, gelukkig zeiden wij altijd: je stinkt maar 1 keer. Nu lekker onder de douche en slapen in de "bewoonde wereld". Alhoewel wat is de bewoonde wereld in het gebied waar je zit. Geniet van de Grand Canyon en het slapen daarbeneden. Naar beneden lopen heb ik wel gedaan maar een permit om te slapen was er toen niet. Is heel bijzonder en mag niet iedereen. De sterren stralen voor je!

    Liefs, Joost

  • 28 Maart 2008 - 07:30

    Vera:

    Wat zie je er ongelovelijk sexy uit als je tegen zo'n cactus aan plast zeg.. Haha ;)
    Zo te zien heb je het helemaal naar je zin daaro!
    Have fun baby en tot snel alweer.. Vind het wel jammer dat je er niet bent mijn mijn verjaardag :(
    Dus dat moet je dan maar goedmaken als je terug komt!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag cactusplasser! Veel plezier op de Grand Canyon!
    x

    (kan je niet een keer gaan daten met Eline?)

  • 28 Maart 2008 - 09:13

    Dionne:

    Aahhh Wat leuk!!! en mooie foto's!!!
    :D veel plezier!!
    kusje
    hvj

  • 28 Maart 2008 - 09:14

    Dionne:

    Mooie foto's vooral die bij de cactus:P hahahha

  • 28 Maart 2008 - 16:24

    Bien&Den:

    Wat een super mooie foto's joh!! En je verhaal klinkt super!

    Wel een beetje vies dat je zo lang niet hebt gedoucht hoor. Stinkie ;)

    Geniet er nog maar lekker van hoor.

    Veel liefs Bien&Den

  • 28 Maart 2008 - 20:50

    Mamma:

    Lieve wouter, het was heerlijk je gesproken en nu door de foto's gezien te hebben. Geweldig allemaal!Wat een mooi avontuur!En nu de grand canyon in! dat moet zo bijzonder zijn vlgs joost en die is er geweest! Geniet ze! hele dikke knuffel, mamma
    ps ik ben benieuwd of je het volhoudt van dat wassen thuis! xxxxx

  • 29 Maart 2008 - 18:48

    Sanne :

    Hee Wouter :).
    Zozo
    Strak avontuur.
    8 dagen niet douchen :o.
    Das best lang.
    Maar achja. De grand canyon
    das toch die super hoge berg (veel verstand van topo heb ik niet helaas,)
    Het zou wel een heel groot avontuur van je zijn. En erg leuke foto's hihi. :D.

    Liefs, Sanne (L)

  • 30 Maart 2008 - 09:58

    Judith:

    Haadiehooooo vieze cactus plasser!
    klinkt superleuk allemaal! Je voelt je er zeker al helemaal thuis!Maar acht dagen niet douchen...pfft!
    Maar ach, wat doet het ertoe daar?
    Geniet want voor je het weet zit je weer thuis!
    Veel plezier op je hike!
    xx

  • 30 Maart 2008 - 13:13

    Amanda En Tom:

    Haa die Wouter!

    Als het goed is kom je straks weer met een mooi nieuw verhaal over de grand canyon. Volgens Sanne die hele hoge berg!!! ;) Maar omdat wij nu pas alles voor het eerst gelezen hebben toch nog een reactie op dit berichtje. Hopelijk ga je je nu wat sneller douchen want die lucht roken we zelfs hier... Of misschien was dat gewoon de achtergelaten geur op je slaapkamer. Nog heel veel plezier en we hopen dat je nog heel veel leuke dingen mee gaat maken.

    Groetjes Amanda en Tom

  • 01 April 2008 - 12:46

    Emmy:

    Haa Wouter!!
    Tsjongejonge, wat een avontuur allemaal!
    Hier regent het natuurlijk weer, zelfs sneeuw met Pasen! En dan te bedenken dat jij nu met 35*C en zon in de Grand Canyon zit! Nou heerlijk, en ofcourse is het supermooi daar! Huize Dortant is jaloers ;).
    Maar iig heel veel plezier & avontuur!
    Groetjess, Emmy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Wouter

Actief sinds 19 Feb. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 7270

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 28 Januari 2016

fietsreis zuid-oost azie

14 Maart 2008 - 15 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: