voel je kuiten branden! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu voel je kuiten branden! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

voel je kuiten branden!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

01 April 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

hey iedereen!
even snel een berichtje want de bieb gaat zo sluiten:S We zijn dit weekend naar de grand canyon geweest! nog nooit zo'n mooie tocht gelopen! je daalt steeds verder en om elke hoek kan je een mooiere foto maken dan daarvoor! en het gaafste was nog dat we naast de colorado river op het strand hebben geslapen! maar dan moet je wel al je spullen mee slepen:P de toch was zo'n 7 a 8 uur.. daarna lekker gezeten op het strand! mn eigen water gefilterd uit een riviertje en snel dip genomen in de colorado river!koude soep gegeten, groot vuur gemaakt(helaas geen bier gedronken..)en heerlijk onder de sterren in slaap gevallen! het enige wat ik nog miste was mn lieve vriendinnetje naast me.. dan was het helemaal perfect geweest! maarjah dit was al heel gaaf! de volgende dag omhoog hiken.. dat was nog niet zo makkelijk als we dachten, want het eerst stuk moesten we door een vallei die in heel veel verschillende paden opsplitste.. wij dus een klein beetje verdwaald maar naar een half uurtje het pad weer gevonden.. en dan is het bikkelen geblazen! heel veek steigen met bepakking! en dan de top weer bereiken is echt een geweldig gevoel! na afloop lekker veel pizza gegeten! dus t was helemaal top! morgen weer op project!
lake mead dichtbij vegas.. dus eerst 4 daagjes werken en dan 2 daagjes naar vegas.. dus ik spreek jullie over een weekje..
groetjes!!!

  • 02 April 2008 - 06:38

    Joost:

    mooooooooooooooi dat je dat hebt kunnen ervaren. De grand canyon in de diepte is de pure natuur en ook hard werken. Anders dan een pad vrij maken , gewoon weg van de grote drukke wereld. Genieten maar weer en pas voor las vegas want dat is alleen maar drukte en een hoop gedoe. Wel leuk voor een nachtje. Daarna weer senel terug naar de natuur
    Liefs
    Joost

  • 02 April 2008 - 07:02

    Pappa:

    zoo echt gaaf. Lijkt me echt fantatisch om dat te doen en te zien. Ben echt benieuwd naar je foto's!!

  • 02 April 2008 - 07:26

    Tom:

    Mag ik ook?

  • 02 April 2008 - 13:17

    Dionne:

    hey lieffie =)
    ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt!! ga maar lekker gokken in Vegas:P (HAHAHA mag je lekker toch niet:P nee hoor snoepje;))
    heelllll veeel plezier!!
    heel veel kusjes!

  • 02 April 2008 - 14:37

    Ghislaine:

    Klinkt weer super gaaf kippie!! Helemaal een wouteravontuur!! COOL!!! Veel plezier en gedraag je netjes in vegas ;) haha!
    Kus

  • 02 April 2008 - 16:46

    Mamma:

    wat geweldig allemaal! lijkt me zo mooi...een met de natuur! Je nieuwe bever catalogus is net binnen! ga maar vast verzinnen wat je gaat kopen als je thuis bent! maar eerst onkruid wieden en vegas zien.geniet dus maar verder! dikke knuffel, mamma

  • 02 April 2008 - 18:56

    Daan:

    Woutertje! Dat klinkt echt wauw =)
    En of ik jaloers ben! :P Ik zie tegenwoordig alleen maar stad, en jij zit gewoon in dikke natuur!! (Barcelona was wel een mooie stad hoor..) Succes met je projecten, en tot laterrr!!

    Schnitzels, Daan

  • 05 April 2008 - 19:57

    Nynke:

    he broertje!
    het klinkt echt helemaal te gek! al lees ik liever je verhalen en bekijk ik liever je foto's dan dat Ik het moet lopen.... knap hoor! succes en have fun!
    Liefs martin nynke en Pip

  • 07 April 2008 - 15:20

    Sanne,:

    Wohwouter.
    Vet gaaf :)
    De grand canyon
    beklimmen lijkt
    me aardig vermoeiend
    hihi. Groetjes
    En zie je gauw.
    Sanne (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Wouter

Actief sinds 19 Feb. 2008
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7269

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 28 Januari 2016

fietsreis zuid-oost azie

14 Maart 2008 - 15 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: