tot over 8 dagen!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu tot over 8 dagen!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

tot over 8 dagen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

19 Maart 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

hy iedereen!
sorry dat ik even niks van me heb laten horen.. er zijn zoveel nieuwe dingen hier dus heb t heel druk met alle super leuke dingen! ik ga nu op project voor 8 dagen in een woestijn iets boven phoenix! daar gaan we als t goed is paden weer herstellen en allemaal planten en cactussen weg halen die over het pad zijn gegroeid:D hopelijk prikken ze me niet te veel! nu nog in mn dikke studenten huis! (echt een grote tering zooi maar zo vet!!)t is zo relaxed om helemaal zelf te kunnen bepalen wat je gaat doen! dus ga allemaal op kamers;) neej hoor mam ik blijf lekker thuis bij jullie wonen:D(veelste leuk thuis!!) gister hebben we een auto gehuurd (moet je boven de 21 zijn :S) en zijn we met 6 mensen naar wallnut canyon en petrefied forrest$ geweest.. het eerste was een canyon met indianen grotten erin zag er heel vet uit! denk dat t mooie foto's zijn geworden maar heb nu geen tijd om ze te plaatsen sorry.. (ze komen over 8 dagen;)) en het 2e was helemaal geen forrest (bos) maar een woestijn vol met brokken versteend hout!(heb je misschien bij mij thuis wel is aan de muur zien hangen) was echt heel vet!! en nog moooiere foto's en heb een paar dagen terug een converse jeans voor minder dan 25 euro gekocht!! en een heel vet led zeplin shirt! dus het gaat helemaal super met mij! owjah en het sneeuwde hier de eerste 2 dagen! dus misschien komt er nog een ski/snowboard trip:D:D hopelijk breek ik niks! nou mensen hoop dat jullie blij zijn met mn nieuwe berichtje.. sorry dat ik jullie niet kan beantwoorden maar miscchien wel op reageren in mn volgende berichtje.. dus ik spreek jullie weer over 8 daagjes.. en dan krijgen jullie mooie foto's:D!
groetjes en een dikke knuffel voor iedereen die dat wil;)
wouter..

  • 19 Maart 2008 - 15:36

    Dionne:

    oehhh spannend:D
    (en zie dat je de naam van de band weer weet hahaha) hoop dat je het heeelll leuk gaat hebben
    hvj kusss
    je vriendinnetje(A)

  • 19 Maart 2008 - 15:39

    Ghislaine:

    Hey Kippie!!
    Klinkt helemaal super! maar ik had al het een en ander gehoort! heeft di al vermeld dat ze heeft gescoord? Stoer he?! heb je haar toch niet voor niks gemist op msn ;) Ik kijk uit naar je volgende verhaal! en vooral de foto'S!!! (hint hint...) Dan kan je die van ons ook verwachten ;)
    Nou knullie, geniet maar lekker en pas op voor die grote cactussen (en beestjes...)
    Knuf!

  • 19 Maart 2008 - 19:01

    Judith:

    Ha die Wouter!
    Kijk maar uit voor die cactussen, je weet nooit waartoe ze in staat zijn he(heeft in gedachten zo'n tekenfilm scene met een cactus die iemand achtervolgt;))haha
    Heb je een beetje leuke ''medestudenten''?Zit je in een echt studentenhuis met studerende studenten?Of zijn de studenten allemaal van die uitwisseling?
    Heel veel plezier in de woestijn!
    Geniet..Tijd vliegt!:D
    Xx!

    P.s. Over een week verwacht ik dus ook echt die foto´s he!Dat grijs/zwarte profielplaatje is namelijk ook maar zo grijs/zwart.

  • 20 Maart 2008 - 12:35

    Emmy:

    Eey Wouter!
    Wajoow t klinkt echt vet! Zijn je mede-reisgenoten ook een beetje gezellig?
    Ik hoop en denk t wel, en ik verheug me op je foto's!
    Knuff, Emmy

  • 21 Maart 2008 - 18:27

    Mijke & Vera:

    Klinkt allemaal vet cool gaaf gangsta, voor iemand zoals Jij...
    Vooral led zeppelin. Heb je leuke mede-boskapwegenonderhouders-genoten?
    Maak maar een mooie foto, hebben wij ook nog wat om van te smullen (of niet).
    Nou, eet veel en werk ze hè, ouwe makkerrr!

    x

  • 22 Maart 2008 - 14:09

    Joost:

    Dag Wouter,

    Goed om te lezen dat het bevalt. Nederland heeft ook een 'witte Pasen' dus wij skieen ook ..... Hoe moet dat nu als het allemaal zo spannend is, wordt Nederland dan niet erg saai. In ieder geval heb je geen last van files daar denk ik zo in de woestijn. Dus geniet maar van de rust. Nog leuke studenten???

    Groet

  • 23 Maart 2008 - 17:51

    Eline:

    Wouteerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
    How are you doin'?
    America huh.. Are you following me? Phoenix isn't really far from Utah, I'll come visit you one day.
    How is your English buddy;) It's hard huh! When everyone speaks English around you and you still have to like.. Find the words and stuff. It was way annoying to me in the beginning.
    But hey, it's way cool that you went to america! I thought that you were gonna go to India or something? Did you change your plans?
    And how's the weather? Phoenix is hot isnt it? I mean.. Desert. Even though i heard that it's kinda cold in the winter.

    Well, I hope that youre gonna have an amazing experience, take a lot of pictures.. And i will see you when I get back!
    BYE DUDE HAVE FUN xx eline.

  • 24 Maart 2008 - 09:24

    Dennis:

    He kerel,
    en is het nog steeds zo super hoop het wel voor je geniet er lekker van groetjes den.

  • 25 Maart 2008 - 08:38

    Bien:

    Hey Kippie,

    En ik maar wachten tot Di de link naar mij doorstuurd. Blijkt dat jouw site gewoon aan de computer hangt... heb ik weer hoor!

    Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Echt die woestijn in en vechten met cactussen... Ja.. typisch Wouter (poppetje met een knipoog)(ik weet niet hoe ik dat moet doen)

    Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe verhalen... en foto's natuurlijk.

    Hier in Nederland is het weer gewoon echt shit. Sneeuw en koud (brrr) niets voor mij dus. Hoe is het weer daar?

    Nou Kippie maak maar lekker veel lol en geniet ervan.

    Liefs Bien

  • 25 Maart 2008 - 14:09

    Mamma:

    wat een geweldige verhalen...die woestijn met versteend hout! we hebben het direct aan opa verteld. het gaat redelijk met hem.ik zal je kamer maar niet schoonmaken voor je thuis komt, anders moet je helemaal zo wennen. ben heel benieuwd hoe je 8 daagse trip was. Pasen was erg gezellig, maar we misten jou en dionne wel! dionne is 2de paasdag nog geweest...erg gezellig en het is een schat...maar dat wist je al!het feest van haar ouders was super leuk! we konden alleen niet zolang blijven. Wat een geweldige foto van jou, dionne had hem om haar nek en riep steeds...wouter is er ook bij!Ik hoop snel wat te horen en blijf genieten! dikke knuffel, mamma

  • 26 Maart 2008 - 19:07

    Sabrina & Stip:

    Haiii lieverd,

    Helemaal fijn dat je het zo naar je zin hebt!! Zijn erg benieuwd naar je foto's en al je verdere verhalen! Hier gaat alles lekker. Stip is goed aan het groeien en zelfs sommige zwangerschapskleding wordt nu wat krapjesss dusss.... een echte walrus aan het worden!

    Lekker genieten verder!!!
    Dikke zoenen S&S&S

  • 27 Maart 2008 - 18:01

    Dionne:

    Heerlijk om je stem te horen :D
    hou van je..
    Kusje..
    Ben benieuwd naar je foto's...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Wouter

Actief sinds 19 Feb. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 7271

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 28 Januari 2016

fietsreis zuid-oost azie

14 Maart 2008 - 15 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: