Nooit wat van vreemde aan nemen ;-) - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu Nooit wat van vreemde aan nemen ;-) - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

Nooit wat van vreemde aan nemen ;-)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

14 Maart 2008 | Verenigde Staten, Phoenix

hey iedereen,
ik zit nu in mn veelste dure hotel omdat alles vol zat:S gelukkig zit de koers een beetje mee:P en wel vette luxe;)mn eerste vlucht de oceaan over ging heel goed! vet aardige mensen! een steward vroeg welk merk vest ik aan had en toen begon de hele crew tegen me te praten en ze waren echt super tof!! ik vertelde wat ik ging doen en in eens vroegen ze of ik broodjes mee wou nemen voor de volgende vlucht omdat het zo'n lange vlucht was.. 3 stewardessen die wat kwamen brengen en 10 minuten later had ik een enorm lunch pakket!:D en toen de overstap.. Het leek de DDR wel, om Amerika binnen te komen! vet lang voor de douane gewacht! en ik moest ook nog de zak met nootjes die ik had gekregen van de crew laten chekken!! dus ik helemaal bang dat ik te laat was:S en later moest ik ook door zo'n poortje heen lopen zonder schoenen en alles uit! dus t was echt een dik avontuur.. vervolgens was mijn binnenlandse vlucht wel klote omdat ik niet kon slapen omdat ik nergens op kon leunen.. sorry voor de rare spelling en snelle zinnen maar ben dood moe!! morgen met de bus naar flagstaff!:D en dan ben ik er eindelijk hoor! nu ga ik genieten van mn kamer van 140 dollar voor 1 nacht (idioote prijzen!)nou slaap lekker allemaal en ik schrijf morgen weer een stukje! hele dikke knuffel! Wouter

  • 15 Maart 2008 - 10:13

    Dionne:

    Gelukkgi lieffie
    hoorde al van je ouders dat je vlucht goed ging en jij verwend werd door die stewards;) vandaag ebn ik heel vrolijk omdat ik gewoon weer dat jij een super toffe tijd hebt:D heel heeeellll veel plezier!!!
    kusje.. hvj(L)
    (komt nog een mailtje naar je toe:D)

  • 15 Maart 2008 - 10:29

    Ghislaine:

    Wat fijn dat het allemaal al zo leuk is! Lief van de lunchpakketten! (toch nog wat bespaart op die 140 dollar haha!)Ik hoop snel nog veel meer van je verhalen te horen! maar dat komt vast wel goed! geniet maar lekker van je grote avontuur!
    knuf

  • 15 Maart 2008 - 15:34

    Florens:

    Hey man, lekker in het US of Atje maar he. Nu vraag ik me nog af heb je ons t-shirt nog aan gehad bij de douane? nje iig veel plezier er en alles.

    P.S. vergeet Bush mijn ''speciale'' groet te doen he ;)

  • 15 Maart 2008 - 20:58

    Daan:

    Woutertjeeeee!!

    Keirielekst, heb je iig wel een lekker bedje voor die 140 dollars!!! :) De drive-in in Hilversum was leuk, maar ik miste jou wel gewoon!! Tsss.. zomaar naar Amerika gaan! :p Ik heb het lichtschakelpaneel weer gefixt! Heeft me wel een dikke brandblaar opgeleverd, maar dat heb ik er voor over ;-) (ik kan gewoon niet solderen)

    Veel plezier daar en we horen weer van je!!

    Knuffel terug,
    Daan :D

  • 15 Maart 2008 - 22:01

    Pappa:

    Hi kerel wat goed te horen dat je er bent en het naar je zin hebt. Echt een avontuur zo te lezen. we denken de hele tijd aan je en genieten met je mee. Leuk al die vriendelijke mensen daar geeft toch een ander beeld van die yanken. He hou je haaks en veel groetjes van mamma en mij

  • 15 Maart 2008 - 22:20

    Daan:

    Oh en dan nog even over dat lichtschakelpaneel gesproken; die bel werkt nu ook! Kan je 'm horen daar? Ik maak iedereen wakker in huis met dat ding, hehe! Laterrrr

  • 16 Maart 2008 - 10:31

    Sander:

    He wouter,

    Klinkt helemaal goed! veel plezier verder!

    groetjes van ons

  • 16 Maart 2008 - 12:24

    Vera:

    Zolang je maar geniet hè, zeg ik altijd maar. Die 140 dollar, aaah boeieee... Trouwens, ik heb je écht gemist gister, de "Hoi Wouter" bij de AH kan nu opeens niet meer, nu moet ik dat dus bij een andere "Wouter" doen. Flauw hoor.

    Dus hier die van gisteren nog eventjes: "Hoi Wouter!"

    x

  • 16 Maart 2008 - 16:23

    Elma:

    heb onderhand vernomen dat je veilig aangekomen bent. gelukkig! wij hebben een lekker weekendje Texel achter de rug. Ik ga nog een spaarpot aanschaffen want dat wil ik ook een keertje met mijn meide en vriendjes doen. IK denk dat je ook trots op ons zal zijn want john en ik hebben een buiten fleece vestje gekocht. zit heerlijk moest gelijk aan jou denken en de bever. Dus je ziet je hebt inspraak want ook wij worden buitemensen. Nou lieverd geniet maar heel veel dikke kus Elma

  • 16 Maart 2008 - 19:02

    Dionne:

    Ik heb je haal wel 10 keer gelezen en nog steeds vind ik hem leuk:D
    kusje hvj

  • 16 Maart 2008 - 19:04

    Dionne:

    Ik heb je haal wel 10 keer gelezen en nog steeds vind ik hem leuk:D
    kusje hvj

  • 16 Maart 2008 - 20:23

    Arjen:

    Die stewardessen dachten waarschijnlijk 'een leuke en intelligent kijkende jongen', wat natuurlijk begrijpelijk is :D

    En don't fock met de DDR, dat is heimat hahah :)

    Viel spass en hou ons op de hoogte.

    kus

  • 16 Maart 2008 - 21:42

    Judith:

    O my god...It's just unbelievable. Alsof onze lieve Wouter een bom in zijn schoentje zou plaatsen. Mm nja het zou toch zomaar ineens kunnen eigenlijk. Jij met je engelengezichtje en een bom in je schoen. Even een combinatie waar aan gewend moet worden, maar kan erin komen. Haha grapje.
    Klinkt goed allemaal!niet teveel flirten met al die dames daar hoor!
    Hoop dat je bedje lekker gelegen heeft..en dat je een jacuzzi had natuurlijk.
    Take care.
    kus x

  • 18 Maart 2008 - 09:43

    Daan:

    Oooh Wouterrrr
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe verhaal!!
    xxx Daantje

  • 18 Maart 2008 - 17:48

    Marieke:

    Heej Wouter!

    Klinkt allemaal erg leuk!
    Ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt en veel beleefd. Dan kunnen we naar je verhalen luisteren op maandag bij de Bever ;)

    x Mariek

    ps. Je hebt wel de bosche bollen gemist... Ze waren erg lekker :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Wouter

Actief sinds 19 Feb. 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7269

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 28 Januari 2016

fietsreis zuid-oost azie

14 Maart 2008 - 15 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: