Only in Vegas!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu Only in Vegas!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wouter Ansen - WaarBenJij.nu

Only in Vegas!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

09 April 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

hey iedereen!
zo dat was me roadtrip!! Las vegas is echt de vreemdste plek op aarde! we kwamen aan in een buitenwijk, waar de zwervers en junks je om de oren vliegen! dus snel t motel vinden en op weg naar de strip! en alles overdag is eigenlijk best wel lelijk! maar als het eenmaal donker word, lampen aan, muziek.. dan is t echt 1 groot spectakel!! we waren met een groep van 8 mensen, dus soms best wel lastig maar heb echt zoveel lol met ze gehad! vooral de eerste avond;) als je over de strip loopt is er zoveel te zien! en de straat loopt dwars door alle casino's dus je bent gewoon verplicht om er door heen te lopen:S allemaal dikke oude mensen die achter een slotmachine zitten en allemaal 1 cent muntjes vergokken! only in america! (die uitspraak gebruik je zo'n 100 keer per dag :P) Het was ook wel leuk om die casino's te zien, maar heb niet gegokt!!! owkey in het kindercasino:P waar je knuffels kan winnen;)en heb een homersimpson knuffel gewonnen!!!:D een kleintje.. maar toch! ik heb wat gewonnen :D een aantal (gratis!!) shows gezien: waterfonteinen, acrobaten, paaldansers:S en wat kleine concerten.. en het belangrijkste M&M world:D een winkel met 4 etages vol M&M meuk!! super vet!!! Maar wat eigenlijk nog het ranzigste was, was dat er om de 100 meter 10 mexicanen op een rijtje staan, pornokaartjes uit te delen.. nasty shit! Maar wel supergaaf om een keer mee te maken.. dat was het eigenlijk.. heel veel zien, buffets eten:P en shoppen! heb een super vet hoedje gekocht en nieuwe schoenen! owjah wat ik bijna vergeet.. het lake mead project ervoor.. het werk was super saai! op zoek naar sahara mustard.. das een onkruid dat al 8 jaar lang weg word gehaald.. en ik denk dat op de plek waar wij waren het bijna was uitgeroeid want ik heb echt maar 30 plantjes geplukt in 2,5 dag:S dussss.. maar we waren met gezellige mensen(zelfde als in vegas) maar de 2e dag was wel even spannend!! ik was plantjes aan t zoeken, muziekje op.. opeens hoor ik echt heel hard, sssssssssssssss! echt 1,5 meter van me vandaan een ratelslang! ik schok me echt de jeweetwel!! dus ik snel weg daar, want hij was al helemaal opgerold en super hard aan t ratelen! had echt bijna een hartaanval, zo bang was ik:P en in het half uur erna nog 3 andere ratelslangen gezien. gelukkig mochten we toen weg:P dus dat was wel een hoogtepuntje van t project! morgen naar mn volgende project! aqau fried. volgens mij weer een pad maken.. maar nu mogen we powertools gebruiken!!! oftewel een grote dril!!:D:D:D only in america!! T gaat zo snel allemaal hier.. maar ik heb t super naar mn zin! Ik mis thuis wel.. maar ik ben in een maand terug dus ik hou t nog wel even vol! dus mensen ik spreek jullie weer over 8 dagen!:D groetjes.. ps. bedankt dat jullie al die leuke berichten achter laten!!:D

• 09 April 2008 - 06:32

Mamma:

wat een verhalen weer! je moet het als je terug bent maar voor me vertalen, want ik ken niet alle uitdrukkingen. ik moest je bedanken van opa voor de kaart...vond hij erg leuk! we hebben weer moilijke dagen met hem gehad, maar alles is weer rustig. vandaag een dagje met pappa naar heerlen...spannend he! hij moet daar heen voor zijn werk en ik ga mee op die wereldreis! jochie blijf lekker genieten, maar kijk uit met die powertools.dikke knuffel, mamma en pappa

• 09 April 2008 - 07:01

Dionne:

ooehhh spannend!! (en dat paaldansen had je zeker expres aan de telefoon weg gelaten hahaha;))
    heel veel plezier nog en weer mooie foto's maken he???
    heel veel kusjes..
    hvj

• 09 April 2008 - 07:36

Tom:

mooi man, klinkt allemaal wel weer erg gaaf. En over een maand kan ik je weer pesten. Mzzl

• 09 April 2008 - 14:31

Emmy:

Haha, rare jongens, die amerikanen ;)
    Pas je wel een beetje op met die ratelslangen daar?! We willen je wel heel terug hoor!
    Maak nog maar meer mooie foto's, (waar natuurljk nog mooiere herrineringen en verhalen aan vast zitten) om iedereen hier in Utrecht jaloers mee te maken ;)!
    Xx, Emmyy

• 09 April 2008 - 14:55

Bien:

Haha!!! Hahaha!!! Ratelslang, kinder casino! super lachen man! Ik had echt je kop willen zien met die ratelslang. Ik heb nu namelijk zo'n beeld voor me.... echt super grappig. En jij in een kinder casino echte shit dit hoor :)

Wij missen je hier ook wel hoor. IS toch stil hier zonder jou. Ik kan nu ook niet zo goed mensen in de zeik nemen. Jij bent namelijk de enige die erin trapt... Kom dus maar weer snel terug.

Wel echt leuke verhalen hoor, over wat je allemaal meemaakt.

Nou Kippie, ik zie je snel weer.

Kus

• 09 April 2008 - 14:57

Bien:

oh enne Paaldansen??? Was dat nou? vieze kippie! ;)

• 09 April 2008 - 16:56

Ikke:

Een ratelslang zag natuurlijk die mooie kuiten van je en daar wilde ze wel een hapje van. Gelukkig was je wakker en kon je nog hardlopen. Kun je dat hier ook weer verder uitbouwen. Bij Lunetten zijn ook nog veel plantjes te vinden..... Veel plezier de komende dagen en vooral nu je over de helft bent. Oh nee daar wil je vast nog niet aan denken. Nee blijf maar lekker weg want het is hier toch vol en druk. En daar best relaxed.
    groet

• 11 April 2008 - 08:44

Emmy:

he hoe is t trouwens met t t-shirt? toch wel meegenomen hea? :p

• 11 April 2008 - 18:34

Peter:

Hee gozer!

Leuk om al je verhalen te lezen! Mis je bever al...;) Vast niet:P Je moet alleen ff nieuwe posters op kome hangen;) deze vervelen...(A) Gekheid, geniet er nog maar ff van! Dan spreek ik je nog wel een keer!

Gr. van het hele team;)

Peter

• 12 April 2008 - 16:36

Judith:

Leuk leuk leuk!
    nog een maandje en je bent weer gewoon in Nederland..
    Enjoy!xx

• 13 April 2008 - 11:34

Sanne,:

Haay.
    Haha leuk verhaaltje!!, Only in america.
    Las vegas (JALOERS.. JALOERS..)En die ratelslang dan GEWELDIG. echt Amazing. Kindercasino's zijn ook wel leuk hoor hihi :D, ik moet afsluiten want je papie en mamie komen naar ons ;)

CU.
    Knuff Sanne.
    Nog veel plezieros.

• 13 April 2008 - 14:08

Ghislaine:

Je houd je naam als kippie hoog!! bange kippie voor de ratelslang! ;) haha!! super om te horen dat je het zo vet hebt! en homer simpson! kan niet beter toch? (hoorde dat je fan was van de simpsons aangezien dionne dat ineens aan het kijken was laatst ;))

Nou knul! veel plezier nog! en we missen je wel hier hoor!

(K)

• 13 April 2008 - 19:16

Elma:

hoi Wouter.
    Klinkt allemaal super spannend het is maar goed dat ik het pas achteraf hoor (die ratelslangen) als ik het van te voren had geweten zou ik me daar behoorlijk zorgen over maken.
    Dus doe vooral voorzichtig.
    Hier gaat alles goed. We kijken er naar uit dat je weer lekker thuis bent en wij weer van je gezelligheid kunnen genieten. Maar eerst nog even veel beleven daar! Heel veel plezier nog dikke knuffel Elma
    PS Ik vond het leuk dat ik ook je stem even gehoord had aan de phone!

• 14 April 2008 - 13:39

Pip/pinda:

he grote oom!
    nee schrik maar niet, ik ben er nog niet... zit nog in mama's buik, maar ben al flink aan het indalen, dus hoop dat ik ook snel iets van de wereld kan zien. ga ik met je mee naar het kindercasino, naar die enge slangen mag ik dan vast nog niet... doe je wel voorzichtig!!!
    leer jij me dan ook die vette taal, want mama kent niet alles, hihi.
    heel veel plezier nog en tot over een klein maandje...
    kusje van Pip/Pinda

• 15 April 2008 - 14:20

Elma & Ghislaine:

Hey Wouter,
    We zitten net in Dionne d'r nek te snuffelen en vinden haar overdreven lekker ruiken.
    na wat gebabbel gissen naar wat jij nou een lekker luchtje vindt aangezien je een week zonder douchen kan.
    Maar de Nederlandse hygiëne regels blijven hier gelden(denk aan douche-haar met shampoo wassen-op de wc je behoefte doen)
    Dit gebabbel van ons is natuurlijk een gek kwartiertje om Dion een beetje op te vrolijken.
    Want we snuffelen niet zo maar in haar nek. Ze had een Wouter mis dipje.
    Veel plezier nog!
    Dikke kus,
    Ghislaine, Elma en natuurlijk je liefje Dionne
    P.S Dionne heeft net de keukenla gesloopt hihihi John weer een klusje;)

• 17 April 2008 - 10:04

Vera:

Hola mes Ami!:D
    Hier druk bezig met spaans en frans en allerlei poep, school brand mij de pan uit, en jij zit lekker de grand canyon te bewandelen en ik vegas te kindergokken.

Enjoy! Ik kan niet wachten tot ik op vakantie ga.

Grote knuffel, Veraaaaaaaaaaaaaaaaaah (van 17 :p).

• 12 Mei 2008 - 19:18

Wouter:

Weetje hoe jaloers ik op jou ben dat ik daar niet heen kan waar jij zit.. je hebt echt vet daar.. echt fantastisch voor je dat je zoiets iets meemaakt.... heb je trouwens foto's van M&M world:P
    laters Wouter